KJØPSVILKÅR

Kjøpsvilkårene gjelder for kjøp av varer og tjenester fra «Du og jeg og vi 2 – 3 – 4» til forbruker, og utgjør sammen med din bestilling det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet.

gENERELLE VILKÅR

 Kjøpsvilkårene og din bestilling, bekreftet ved ordre, utgjør det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet. Forbrukerkjøp er blant annet regulert i, forbrukerkjøpsloven, angrerettloven, markedsføringsloven, personopplysningsloven, e-handelsloven og kredittkjøpsloven. For å kunne handle i nettbutikken må du ha fylt 18 år. Er du under 18 år kreves det aksept fra foresatte. Varer fra nettsiden kun bestilles for levering i Norge. Alle varepriser er oppgitt inkl. mva og uten frakt. Totalkostnad vil fremkomme før bestillingen legges, og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet. Vi forbeholder oss rett til ikke levere bestillinger på varer med bakgrunn i trykkfeil eller ved vesentlig feilprising. 

bETALING

Betaling for varen skjer i det ordren sendes inn via vår nettbutikk og din konto belastes. Kredittkortinformasjon lagres ikke på «Du og jeg og vi 2 – 3 – 4» sin server. Alle kjøp går via PayPal eller Vipps.

LEVERING

Varene pakkes og sendes så raskt som mulig og i hovedsak innen 48 timer for virkedagene mandag til fredag. Bestillinger som mottas lørdag og søndag sendes mandag. Normert leveringstid er 2-4 dager avhengig av hvor i landet man bor. Fraktkostnad følger de opplysninger som gis i kjøpsprosessen og kan variere med hvor i landet pakken skal sendes og med hvor mye som skal sendes. Når pakken er sendt vil du motta bekreftelse på epost. Pakken må hentes på ditt utleveringssted i løpet av 14 dager før den blir sendt i retur til oss. Hvis pakken ikke blir hentet innen angitt frist og at den ønskes levert til en annen adresse vil omleveringskostander bli belastet. Ved helligdager kan leveringen ta noe mer tid enn normal leveringstid. 

  • For uavhentede pakker belastes påløpte fraktkostnader (forsendelse og retur).

  • Vi sender foreløpig kun til adresser i Norge.

KJØPSPROSESS

  1. Valg av produkter
  2. Handlekurven gir deg oversikt over dine utvalgte varer
  3. Valg av forsendelse og betalingsmåte
  4. Registrering av mottakers informasjon
  5. Bekreftelse av bestillingen
  6. Mottak av ordrebekreftelse
  7. Mottak av leveringsbekreftelse

Ansvar og undersøkelse av produktene

 Risiko for produktene overtas kunden så snart de er i kundens besittelse. Etter at kunden har mottatt varene bør leveransen undersøkes så snart man har mulighet til det for å sikre at; sendingen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene har blitt skadet under transport, eller har andre feil/mangler.

Dine plikter

 Som kunde er du ansvarlig for å betale de ytelser vi leverer i henhold til angitte vilkår. Ansvaret omfatter også andres bruk av tilgang (uvedkommende bruk), så fremt det ikke kan påvises at dette er muliggjort gjennom uaktsomhet fra selgers side. Det er kundens ansvar at mobilnummer og e-post er korrekt slik at vi får varslet deg når din pakke er klar til utlevering.

Forbehold

 Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon som mulig, men tar forbehold om at skrive- /trykkfeil kan forekomme. Ved utsolgtsituasjoner forbeholder vi oss retten til å kansellere hele, eller deler av ordre. I slike situasjoner vil vi gjøre det vi kan for å finne alternative løsninger. Kunden vil få mulighet til å akseptere nytt tilbud med respektive endringer eller kansellere bestillingen. Bilder brukt på sidene våre er illustrative og kan avvike fra varens faktiske utseende.

Endringer i vilkårene

Selger forbeholder seg retten til å endre gjeldene vilkår.

konfliktløsning  

Klager rettes til «Du og jeg og vi 2 – 3 – 4» innen rimelig tid, senest innen to måneder. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller forbrukerradet.no

For rettningslinjer om angrerett, les mer her.